Babynoja

Jag har tänkt en del på Jane. Var nog för taskig mot henne. Det var inte alls min mening, jag blev bara så fruktansvärt ledsen och avundsjuk.

Hur gör man när man som "ensamstående" med svårigheter till att bli gravid verkligen vill ha barn?

Ska inte säga för mycket om det. Mer än att jag blir otrolig ledsen när jag hör eller ser någon, framför allt i min ålder, som ska ha barn. Men mest är jag nog ledsen över att jag inte vet om jag någonsin kommer kunna få barn eller ta hand om ett. När jag misslyckas så med mig själv när jag faller.


...

Finaste <3


Är det okej att bli rädd för rädslan och ledsen över densamma?




Vill ta ett bad och slippa tänka för ett tag, bara förvinna och beblandas med ångorna för ett tag, men badkaret är upptaget av delar från honornas bur och inredning.
Får vänta tills senasre ikväll och kanske ta en promenad fram tills dess Johan Falk. Nu brukar jag inte följa Johan Falk precis, men eftersom han Joel Kinnaman är med så måste jag ju bara ta och kolla.


med burinredning


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag vet inte om du var "för taskig". Jag kan på ett sätt förstå hur du menar att du känner. Jag blev bara lite ställd, dessutom är jag ju lättretad.



Och jag vill bara säga, kanske som en tröst, att det finns många ensamstående med svårigheter att bli gravida som lyckas!



Kram!

2010-04-05 @ 21:00:45
URL: http://infinity.bblog.se/

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0