Meducin

Jag har klarat mig riktigt hyfsat idag med tanke på att jag började ta Abilifyen idag igen. Hoppas för guds skull att det inte blir värre imorgon, så att det inte blir som sist. Då får jag ut och kuta till någon snabb musik, och aldrig att jag kommer lyckas sitta still på lektionen imorgon. Om det nu är någon lektion. Lov i Svenskan, så då borde väl rimligt nog hela skolan ha lov. fast Historian hade vi ju faktiskt lov i förra veckan, eller så har han kladdat ner fel på schemat. jag får ta och ringa krister eller dubbelkolla med Joakim. Oavsett så måste jag verkligen komma igång med pluggandet igen. Men nu är det sova som gäller först och främst, kanske lite pluggande som godnattsaga, men den chansen är rätt liten. Har ett, eller rättare två, stycke bok att läsa till Svenskan också, så det börjar bli lite knapert om tid. Jäklar alltså.
Men nu kickar snart Propavanen in, så jag ska ta och natta innan jag slocknar i soffan. Bättre med soffan än badkaret i alla fall, även om vattnet var varmt och skönt.

Nåväl, natt natt. Vackra drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0