Så var det fredag igen

Precis. Fredag igen, och återigen den konstiga känslan. Den som jag inte riktigt kan förklara. Den som gör mig både svag, trött och pigg på samma gång. Den som jag inte ens borde förklara med risk för att, för att, jag vet inte. Och just därför borde jag skaffa en vanlig klassisk inbunden dagbok, vissa saker bör man hålla för sig själv.
Som varför jag inte fixade hela testet hos psykologen och höll på att bryta ihop. Eller som att jag inte riktigt känner igen mig själv i spegeln nu. Hoppas att medecinen blir bättre snart. Och att jag får ett hum om vad hon menade med hela Borderline-grejen. Det stämde ju, det sa hon själv.

Jag fick lite råttgos imorse (tidigare idag i alla fall), så det blir lite bilder nu istället. Om jag hittar rätt bilder, det var många.




...

Råtta <3


...

Råtta <3


...

Råttor <3


...

Råttor <3

...

Råtta i hängmatta <3


Kanske dags att ta en promenad nu, för att rensa huvudet. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jane

Wow, vilka fina små sötnosar. Så mysigt med råttgos <3.

2010-04-09 @ 19:26:01
URL: http://infinity.bblog.se

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0