Min sötaste pälsboll

Jag måste bara få lov att säga att min lilla älskling var ett jättestort stöd igår. Den lille vilden visste allt vad som pågick. Han ställde sig med tassarna i sängen, morrade och skällde och stirrade surt. Han försvarade mig. Och nu lär jag väl aldrig mer kunna ha sex hemma, något som inte alls är mig emot får jag glatt erkänna. Han är allt underbar min lilla kille.

Det blev ingen Potter igår till min förtvivlan. Det blir idag istället. Men bara jag får se den så är jag nöjd. Jag har ju ändå ett kilo godis här hemma.

På tal om godis så har jag börjat prata med en väldigt söt butch. Kanske skulle man helhjärtat ta och ägna sig åt tjejer istället, men där vet jag att jag ljuger. Men hon är söt i alla fall och snäll att prata med. Så den där 59-åringen som är ute efter mig på Spray, han kan ju ta sig i brasan. Vad fan tror han egentligen?! Vill jag träffa någon i den åldern så träffar jag min pappa. På ett ickeperverst sätt. Jag vill inte träffa gubbjävlar! Och med tanke på kniven under kudden så vill nog inte de träffa mig heller. Om man skulle ta och leta fram det där överfallsalarmet eller skaffa en pepparspray, det var någon som sa att man kunde göra en egen. Och sån där röd peppar vet jag av egen erfarenhet att den svider i ögonen ett bra tag. I värsta fall får man väl ta och ge en spruta, men då blir det väl ett dödsfall på nacken. Det kan ju tänkas lite onödigt.

Men i alla fall, jag är på bättre humör idag och har kommit över det värsta med att jag var rätt så klantig igår. Det är en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0