That's the way it goes (kan uppfattas som stötande eller obehagligt)

Ja, så går det när man har sex när man inte vill. Med någon man inte vill. Men av någon idiotisk anledning gör man det i alla fall. För att man nedvärderar sig själv så mycket. För att man har ont inuti och måste bli av med det. Det blir så med sexualbrottsoffer. man har inte sex alls eller så har man det kanske lite för ofta och på fel sätt. Jag gör det nog på fel sätt. Och nu kommer jag få en stark lust till att skära mig, även om det redan gör ont. Jag borde inte, jag vet att jag inte borde. Men det gick liksom av sig själv. Jag lämnar kroppen skulle man kunna säga. Och jag vet minst en person som kommer att bli besviken, men antagligen flera. Och då kommer jag att få ångest och känna mig misslyckad. Som om jag inte var tillräckligt misslyckad i vanliga fall. Eller?
Jag får försöka tänka på nåt annat, prata med någon eller några. Ikväll blir det Harry Potter med syster och kusin, det känner jag att jag behöver. Och det kommer att sitta väldigt fint. Med lite biopopcorn på. Kanske tänker jag ut nya idéer till novellen, jag vill börja skriva. Kanske skriver jag lite redan i eftermiddag, annars blir det väl imorgon eller någon annan dag. Vi får se. Vi får se om allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0