Vad är det för mening med att tycka om någ...

evolution (MMS)

Vad är det för mening med att tycka om någon som inte tycker om dig tillbaka.. Det gör bara ont och tjänar ingenting till. Men det måste väl finnas nån? Nån som tycker om mig för den jag är. Men jag skulle inte tycka om mig själv, så jag förstår dem. Mitt självförtroende är verkligen kasst. Ska det vara så här? Är det här vad som är meningen med livet? I såna fall tycker jag inte om det. Men vad betyder det vad jag tycker eller inte tycker om? Egentligen. Vem bryr sig om det? Jag tror att jag har för många tankar, jag blir förvirrad. Och säkerligen förvirrar jag också. Kan ta som exempel det om att jag inte är jätteliten utan pyttestor. Men han verkade trevlig den där pricken. Kanske vi skulle ta och dela en familjepizza i alla fall. Men vi får se. Vi får se om allt, det bara är så. Nu ska jag sova. Försöka. Det går säkert åt helvete. Jag dränker mina sorger i musik istället för i en ljummen butälj. Även om jag gärna skulle vilja ha en öl, se på fan, eller en flaska låtsasbubbel. Trist att Sid inte kom ikväll. En annan kväll. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0