Ja, alltså, jag vet inte

Jag har inte varit någon fena på att vara aktiv och uppdatera under den senaste tiden (den senaste månaden tror jag det blir). Det kanske är någon som har märkt det, jag vet inte riktigt. Jag har egentligen inget att skriva nu heller. Inget som jag direkt känner att jag måste få ur mig i varje fall. Det går ju lite så i omgångar, antingen så skriver jag eller så skriver jag inte. Nu är det nog ett inte-tillfälle. Eller också ett väldigt litet tillfälle, jag vet inte riktigt som jag sa. Det är så mycket som snurrar omkring men ändå inget som jag direkt kan få ut. Inte nu.
Men jag tänker på studentfesterna och att jag aldrig kommer att ta studenten själv. På min lagomt överpackade gammelmoster som bara sluddrade och knappt kunde gå men som ändå hade sin charm. På kanylen i armen och sjukan imorgon, på den nya kanylen som jag ska få och på den kanske framtida pumpen. På att jag måste gå på stan imorgon och åka kommunalt fast jag verkligen inte vill det. Jag vill inte, okej? Fy. Jag borde kolla på film och läsa istället, har ju fortfarande den där skräckfilmen som jag inte är helt igenom och två komedier. De ska tillbaka på tisdag, så jag borde lägga på ett ryck.

Och sen kan jag bara konstatera att jag aldrig i hela mitt liv har gjort en egen kopp kaffe!

Förutom det så ligger jag ju bara en jäkla massa efter på de flesta punkter. Jag har inte en skrivit något om konserten. Eller födelsedagen eller vad som helst egentligen. Men jag vette fan om jag orkar. Så roligt är det inte. Jag tror jag föredrar att läsa istället. Jag har gillat det som jag har läst på sista tiden väldigt mycket. Riktigt mycket. (Självklart kom jag ju på något som jag ville skriva om, men det glömde jag ju bort lika snabbt.)
Men ja, det får vara det för nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: xMumiin

Du skriver inte för dina läsares skull, utan för din egen skull, så skriv bara när du känner för det :) <3

2010-06-09 @ 01:08:13
Postat av: C

Jo jag vet, men ibland blir det inte av även om jag vill. För det mesta för att jag inte orkar med. Men om jag inte skriver, skriver jag fortfarande för min egen skull då?

2010-06-29 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0