Misstolkning

Jag är så jäkla duktig på att misstolka saker, missuppfatta dess innebörd och allt vad man nu kan lyckas göra. Få för sig saker som inte är, sådant som inte finns. Det är jag jävligt bra på!
Vi bor ju till exempel inte i vatten. Det kom jag på när jag reste mig ur soffan en dag. Yahoo, det är ju vatten här! Nej, det är det inte, inte nu. jag har för sjuttsingen inte badat än i år. Varför? Du ser hur efter jag är ibland. Jag brukade bada i april, men det var ju inte skönt. Men jag hann i alla fall innan Charlie. Det var innan jag blev Charlie alltså.
Och du ser igen, nu kommer det bara ut en massa blubb. Intresseklubben antecknar. Men nej, jag ska inte vara sån. Positivt var det ju. Tänk positivt och inte snacka skit om mig själv. Kom ihåg det.
Jag ska nog ut jag med nu. Ner och titta på vattnet blir det nog. Innan det blir filmkväll. Kanske tittar det upp lite flygfiskar igen, det vore ju en fin grej. Jag gillar vattnet, jag känner mig avslappnad där. Lugn. Och om några veckor ska vi ut i skärgården också. Hoppas tiden dit går fort men tiden där sakta. ja, det hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Uutela

Hehe.. flygfisk..

2010-06-11 @ 16:16:30
URL: http://uutela.blogg.se/
Postat av: Pixi

Hahaha, flygfiskar in my <3

Miss you big time! :D

VI måste ses snart! har din födelsedagspresent här juh! :*

Kram på dig, bruttan!

/Jenny aka pixi

2010-06-16 @ 22:34:34
URL: http://zombiefiedcherry.wordpress.com
Postat av: C

Uutela, flygfiskar givetvis. Jag såg ju en förra sommaren. Kanske inte just en flygfisk, men det var i alla fall en fisk som flög!



Pixi, har du en present så måste vi givetvis ses ;p Fast vi får ta och ses annars också, det tycker jag verkligen.

Krams.

2010-06-29 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0