Är på Torget och firar Salomons 25-årsdag ...

foto1019 (MMS)

Är på Torget och firar Salomons 25-årsdag tillsammans med Daniel, Jakob, Sebastian, Nicole och Anette. Och Salomon då. Riktigt trevligt men lite dyrt. Mina öron verkar dock inte trivas. Har fått som någon konstig slags ilning utan rimlig anledning. Otroligt irriterande. Men nu ska vi tydligen vidare upp till Daniel, Jakob och Sebastians rum på vandrarhemmet som de bor på. I Gamla stan, riktigt mysigt. Sen vet jag inte vad det blir. Om de ska splitta på sig eller inte. Zipper står ifall på planerna. Gayklubb. Men själv ska jag bege mig av hemåt inom kort. Konsert imorgon och repet börjar rätt så tidigt med mina mått mätt. Sen så vet jag inte om jag vill lägga ut 140 spänn på en klubb som jag aldrig har varit på när jag redan i nuläget har ont om pengar och dessutom måste upp i tid. Tänkte även läsa lite Doktor Glas. Annars blir det nog rätt så lugnt. Helt okej dag för övrigt. Varit med Daniel, Jakob och Sebastian på stan, hem en snabbis och färga håret och sedan iväg på nytt. Kul att träffa Daniel och Jakob, vi ses ju inte så ofta. Då får en passa på när det väl blir av. Förresten så gick jag och Daniel in i Gugges syrra i Gallerian idag, det var ju också rätt så intressant. Hon såg ut att ha sett ett spöke. Själv blev jag mest förvånad. I alla fall, kort och gott en helt okej dag. Huvudvärk nu, men va fan, det får man stå ut med till och från. Jag hänger kanske med på lite efterfest/förfest ändå. Jag är den enda i den halvan av gänget som kan vägen, höhö. Ingen bakfylla dock. Absolut inte. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Pixi-Loo

Hahah! Du har typ bäst lokalsinne evah!



Verkar som du hade en bra kväll iallafall? :D Och fett mysko att träffa Gugges syrra! Visste inte ens att han hade någon.. hmm xD



Ta hand om dig, snutt!

2010-05-16 @ 02:31:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Lollirot

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0