Det är faktiskt väldigt fint utanför mig

__________________________________________________________________________

Jag går igenom en del bilder och kommer bara på fler och fler som jag vill lägga upp. och eftersom att jag inte använder mig av vare sig Facebook eller Bilddagboken länge, i alla fall till att lägga upp bilder, så får det bli där. Det här är min fristad nu, så jag tar mig friheten till att göra som jag vill.
Så det kanske blir en hel del bilder nu framöver ett tag.

Och ja, jag bor i Stockholm. Men det betyder inte att det inte kan vara vackert.
Bilderna är från runt nyår.


Min lägenhetslänga.


Båtbryggan och Tranebergsbron.


Det ligger ett ankare precis vid bryggan.


Lillasyrran på nyårsafton.


Och något sånt där såg himmelen ut.


Och så.


Syrran och kusinen tröttnade lite på allt fotande med nya kameran.

'
Som sagt.


Men granen var fin.


Andra syrran såg som vanligt ute som en ängel, bara lite lustig den här gången.


Sen kom det någon jävel och tog kort på mig också.


Och igen.

__________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: xMumiin

Stockholm är fint :)

2010-05-05 @ 08:35:00
Postat av: C

Det tycker jag med, men säg det inte högt, ssch.

2010-05-05 @ 14:09:57
URL: http://shortforcrazy.blogg.se/
Postat av: Uutela

Vad var det vi kom överens om? Finns inget bra med Stockholm.

2010-05-05 @ 19:47:53
URL: http://uutela.blogg.se/
Postat av: C

Det var Stockholmarna som vi diskuterade. Tror jag.

2010-05-05 @ 23:18:10
URL: http://shortforcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0