Fortfarande uppe

Ja, jag är fortfarande uppe och vaken. Inte för att det riktigt är sovdags än då, men jag orkar inte riktigt vara uppe och göra inget ändå. Men likt för banat sitter jag kvar framför dumburken ändå, och min fobi är som bortblåst i princip. Jag gillar inte det särskillt väl faktiskt, det var skönt utan datorn, slippa tänmka på allt.
Men om man kanske borde ta och starta TV:n snart i alla fall, det kanske visas något bra. Eller om det skulle få bli en dusch eller ett bad istället. Men vem tusan som bryr sig om det, det vette gudarna.

Förresten, Oswald var ju jäkligt fin som pirat. Man kanske skulle leta både pirat och ridig stenålderspojkvän, va?
Blir nog en jäkla svårt uppgift, men shoot.
Fast det var ju det där med en gravid flickvän också, fast det säger jag inget om.



Jag lyssnar på lite smörig deppmusik som jag faktiskt tycker om. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0