Lite problematiskt

Det blir ju lite problematiskt det där med att blogga från mobilen. Radbyte verkar inte fungera, och så kommer texten så nära inpå själva bilden, det gillar jag inte.

Men just nu orkar jag inte bry mig överdrivet mycket, det var ju det där med sockret. Och min mjölk var för gammal , så jag kunde inte ta av den.
Jag vill bara sova egentligen, vem skulle kunna stoppa mig så att säga. Skulle vara han Oswald-kopian då, eller andra rukkstolskillen, men dem lär man ju aldrig se igen. Fast vi ska ju faktiskt gå i September igen, det skulle vara då. Tills dess måste jag bevisligen byta stil, jag passar inte riktigt in. I och för sig gjorde inte riktigt alla andra det heller, det var några som passade in ännu sämre. Skitsamma, jag orkar inte anstränga mig bara för några blickar. Benny-look-aliken tittade ju lite ändå. Så jävla lik Benny han var alltså, sjukt. Men han hette visst inte Benny, så det var väl inte han i alla fall då.

Jag vill verkligen inte vara ensam längre.
Men frågan är om jag vågar utsätta någon annan levande individ för mig själv?
Ulrika säger att jag inte ska tänka så, men det är mycket man inte ska göra. Jag vill i alla fall inte vara ensam längre, även om jag klarar det betydligt mycket bättre än vad jag först trodde att jag skulle göra. Snart ett år har det gått, och jag har fan klarat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0