Ny design

Jag har fått en ny jättesnygg design av Uutela, så nu är jag värstans glad (lägg märke till språket, värstans tyder på något jäkla bra)!
Jag vet att jag har sagt tack, men ändå, tack så fruktansvärt otroligt jätte mycket <3
(Kolla där! Första smileyn också, du ser. WOW.)

Nu ska jag ta och läsa lite - som fortfarande inte har blivit av, och eftersom jag har min tid med Jocke på Tisdag så är det på tiden nu - och sen ska jag ta och bege mig i sängs. Ny dag imorgon, och något säger mig att den kommer att vara lång.

Natt natt. Vackra drömmar.
/ C

Kommentarer
Postat av: Pixi-Loo

Layouten är fett cool juh! Den är awesome! Älskar bilderna, de fick mig att skratta glatt <3 du är så söt!



Kan inte han göra min med tro? (A) Hittar ingen som kan typ.. XDXD



Pusspådig :*

2010-05-16 @ 02:33:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Lollirot

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0