Råttbilder

Jag tänkte ta och lägga upp lite bilder på killarna eftersom tjejerna redan har varit uppe innan. Självklart finns det en massa bilder, men försöker välja ut de som jag tycker är bäst.


...
Stig <3

...


Stig <3


...

Stig sitter i mitt knä.


...

Tage är ute och går.


...

Tage <3

...

Kaj <3

...

Kaj på bordet.

...

Kaj och en nästan hel Tage.

...

Tage är på väg upp i fönstret.

...

Bill sitter i fönstret med min pusselsnigel.



Sen puttade fanskapet ner snigeln i backen >.<

...

Och sen bara satt'en där.


 

Så dära, det var alla killar utom en. Får räcka för nu. Blir det några promenader inom den kommande tiden så ska jag försöka fota då också.



____________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, vilken fin päls lille Tage har. :-D

2010-05-03 @ 09:20:26
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: C

tack, jag vet :) han är släthårig. Black European Berkshire Dumbo är han ^^

Fast jag gillar nästan rex mera :P



Tage och Stig vann tillsammans med sin mamma och syster första pris som kull på en utställning :D Över en större uppfödare tom ;P

2010-05-03 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0