Bilder på tjejerna

__________________________________________________________________________

Jag tänkte lägga upp några bilder på mina äldsta  tjejer och bara på dem, inga yngre och inga grabbar. Men mest för att jag hittade dem när jag letade bilder till uppfödaren och gillade dem.

 

...
Jenkan sitter på toan.

...
Ciss.

...
Ciss. Man kan se teckningen rätt så bra.

...
Cess.

...
En utav hoodedtjerna på väg ner i en godispåse.

...
Hooded på stol.


Sven-Gunnar håller på att tappa greppet om kylskåpet.


Ciss klättar upp för mitt ben.


Cess.


Jenkan sitter på min motionscykel. Eller på handtaget i alla fall.

__________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0