I morgon kommer han

I morgon kommer lille Tim hem. Jag ser fram emot det så mycket att jag inte vet hur jag ska klara av dagen. Transportväska och koppel ligger klara vid ytterdörren, fodret är köpt och likaså min kommande mat. Och tro det eller ej så börjar jag redan, men i fantasin då, planera för en liten bror eller syster åt honom. Kanske en Bichon Havanais.

En annan rolig grej är att han får följa med ner till farmor och farfar över jul. I tjällmo är han redan välkommen, men farmor och farfar var jag tveksam till. Men nu är det alltså okej. Jag har erbjudit mig att sova nere i källaren eftersom farfar inte är så förtjust i hundar. Får jag bara gått om täcken så kommer det att gå bra. I källaren är nog inte heltäckningsmattorna lika känsliga heller. Men känner jag dem rätt så får jag sova i mitt vanliga rum, men då kommer det att ligga gott om tidningar på golvet vill jag lova.

Men jag ska försöka härda ut dagen idag. Det kommer att bli mycket läsande och kanske en del tid framför datorn också, mest för att få tiden att gå. Sen får vi se om jag lyckas somna i natt. Eftersom vi ska iväg någorlunda tidigt så är det bra om jag får en bra nattsömn. Och jag hoppas för guds skull att jag inte vaknar vid fem i morgon också. Men så länge jag inte mår illa och min mage skriker efter mat så går det nog bra att somna om skulle jag tro.

Åh, snart får jag min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0