Fel

Alldeles för många säger att jag misstolkar och gör fel och fan och hans moster. Ta då att förklara för mig hur jag ska göra för att göra rätt är ni snälla. Annars sjunker min redan låga självkänsla ännu mer och kantas av både skuld och skam. Skuld, skam och rakblad kan man väl säga. Även om det är en boktitel. Jag vill även passa på att berätta lite om min nuvarande sjukdomshistoria och diagnoser. Jag har alltså Diabetes typ 1, PCOS, Irritable bowel syndrome (även om den verkar ha försvunnit), Asperger syndrom, ADD, Posttraumatisk stressyndrom, Bipolär sjukdom och kanske Borderline. Alltså, kom ihåg det innan du dumförklarar mig. Kom ihåg att det är fan så svårt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0