Idag vaknade jag rätt så tidigt igen. Av...

Idag vaknade jag rätt så tidigt igen. Av någon anledning har jag börjat vakna tidigare, mestadels runt fem, sedan jag fick mitt kedjetäcke. Så jag bestämde mig för att åka hem till mamma med Liam och Leah. Vi stannade till vid apoteket och hämtade ut mera medicin och köpte en ny blodsockermätare eftersom min vanliga fick för sig att lägga av idag. Nu får jag visserligen gratis inne på sjukan, men 50 spänn fick den ändå vara värd. Det blev en tur med tunnelbanan, en promenad och sen hemma hos mamma. Jag sov ett tag, men det gick bra. Vi tittade lite på systers nya fiskar, sen gick vi hem till mormor och morfar. Vi träffade lillkusinen och hjälpe till att passa lite. Vi fick gå tillbaka till mamma med syster och byta akvarieskål åt fiskarna och packa lite. Rullade ner "banvagnen" till mormor och fick lite mat. Nu är flyttgänget här och käkar pizza. Leah och Liam sover, det känns lite ensamt. Men det är sånt som händer. Fredagskväll i lugn och ro. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0