Jag blev trött idag i alla fall. Som vanl...

Jag blev trött idag i alla fall. Som vanligt. Så nu ligger jag, Leah och Liam i sängen och kollar på America's funniest homevideos. Det blev ingen tur hem idag. Jag somnade, så mamma och moster körde hem bordet istället. Men imorgon ska vi antagligen dit och skruva ihop det och bära ner det gamla och förra tv:n i källarförrådet. Sen måste jag också köpa en ny kaninbur så att vi kan ställa ner radhuslängan och få lite ner plats. Det ska ju in ett skrivbord sen också. Och en till bokhylla som jag fick av moster när de rensade ut. Den skulle ha körts över idag, men fick inte plats i mammas bil. Och på tal om inget så hittade jag fler Stefan & Kristerfilmer i mormor och morfars källare. Leah och Liam börjar somna, själv börjar jag också bli trött så nu ska jag ta och fokusera lite på AFV istället. Och vila huvudet som börjar få någon form av kramp. Konstigt. Förresten, mormors äppelkaka är den godaste. Ciderkyckling med ris och gojs är helt okej också. Och mormor hittade sina ögondroppar. Under lakanet.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller du på att möblera om!? :)

Jag har förresten också känt nån gång att det känns som att man får kramp i huvudet!

2010-10-02 @ 23:33:10
URL: http://xmumiin.blogg.se/
Postat av: C

Nja, har fått ett nytt köksbord och en ny bokhylla. Förutom det så städade vi mest undan grejer.

Ja, det var grymt störande!

2010-10-04 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0