Min älskling <3

Okej, så min lördag blev inte riktigt lika effektiv som jag hade tänkt mig, men jag fick ändå en del saker uträttade. Har tvättat fyra maskiner, diskat, städat ur råttburen och skurat den (så nu luktar den såpa istället för äckel). och ovanpå det har jag hunnit med att gå ner till affären, somnat i soffan och ätit hela tre måltider. Det var ett bra tag sen jag åt så duktigt på egen hand. Lunchen hade jag tänkt skulle bestå av sallad och lite tillbehör, men jag föll för suget till makaronipuddingen. Men med tomater till så tyckte jag ändå att det var okej. Satt vid mitt nya köksbord och åt samtidigt som råttorna sprang lösa. Ingen bra idé så långe man inte vill få upp en pälsboll på gaffeln. Kaj snodde lite mat under en av sina turer på bordet, och efter det tröttnade jag och ville ha min mat ifred, så då fick de gå in i buren istället. Den där lilla röda som jag har till dem när jag städar. Så tillslut fick jag min mat ifred. Till middag blev jag däremot lite bättre (huruvida man nu ser det som bättre eller inte). Isbergssallad, gurka och äpplen. Helt okej, och nu ligger dessutom mitt socker bra. Jag får bara vara på vakten så att det inte faller för mycket, för då måste jag äta igen. Har köpt hem lite mandariner som jag tänkte ta om jag blir sugen. Dessvärre slank det ner lite choklad, godis och kakor också.

Så allt som allt har det väl varit en okej dag av effektivitet. För att vara mig. Det som jag kanske borde ha gjort som jag inte har hunnit med än är att vika in tvätten, men det får väl bli imorgon. Då ska resten av råttburen bli klar också. Med nya hängmattor, hus, rör och allt vad det är. Tyvärr kan jag inte inreda lika mycket som jag vill eftersom en ombyggd garderob inte har många ställen att hänga upp saker på. Det är bara nätet på framsidan, en liten kedja och stången som man kan hänga upp saker på. Inte så mycket med andra ord. Tjejernas burar var mycket bättre på så sätt. Garderobsburen är bättre på så sätt att det inte skvätter ut en massa spån (inte riktigt spån - toa-lätt eller alspån) och kiss, plus att den har betydligt mer utrymme.

Det som jag inte har hunnit med idag och som jag ville är läsandet. Hade på känn att det inte skulle bli av, men jag hoppades ändå. Fast kvällen är ju inte slut än.

Ikväll har jag fått nya bilder på Tim. Han är så fin. Längtar tills han kommer hem! Men jag får ju träffa honom i alla fall en gång innan förhoppningsvis. Åker ut under den kommande veckan om vi hittar någon tid som passar. Jag vill träffa honom!

...


...
Visst är han underbart fin?! <3


Kommentarer
Postat av: Daniel

Aww så söt :D

2010-10-24 @ 11:43:15
URL: http://xmumiin.blogg.se/
Postat av: C

Ja, han är underbar :D

2010-10-31 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0