Pisseråtta

Nu har jag haft både Tage, Stig och Kaj uppe på mig själv och databordet (Tage fick följa med in på dass också) och utforskat råttor i fokus. (även möss i fokus, diabetes i fokus och barf i fokus.) samt r8forum. Tage och Stig har varit jättelugna och snälla, även om jag misstänker att Stig lämnade lite spår efter sig på köksgolvet. Något mjukt och brunt som jag givetvis trampade på. Men för övrigt gick det fint. Tills Kaj kom ut. Han springer över tangenterna och skapar helt nya ord och upptäcker saker som jag inte ens visste att man kunde göra med en dator. Han får inlägg att försvinna och jag vet inte riktigt vad. Som om inte det vore nog så springer han sunt och pissar lite här och var. Och då framför allt på mig. Givetvis, vad annat hade man kunnat tänka sig.
Den här eftermiddagen har alltså bestått av piss, skit och antagligen en hel del rivsår. Just en ideal eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0