Det skulle vart du

Det har gått år nu. Du kanske inte är den bästa, kanske inte den som är rätt. Kanske din närhet till spriten och all porr borde göra mig avskräckt. Och även fast du finns flera timmar bort så skulle jag resa dem flera gånger om bara för att få vara nära dig. För det finns något hos dig som jag dras till, något som jag vill ha nära mig. Jag vill känna din din hud under mina fingertoppar, dina perfekta läppar i min nacke, ditt långa hår mellan mina fingrar. Jag vill ha dig nära, jag kan inte förneka det. Det var länge sedan jag såg dig sist, länge sedan jag hörde din röst. Det var alldeles för länge sedan. Du återkommer i mina drömmar, och även fast jag försöker så lyckas jag inte stänga dig ute. Jag längtar efter dig. Är det fel att vilja ha dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0