Ontit

Jag tänker gnälla en del igen, förlåt.

Jag har så förbannat OOONT! En stark rekommendation är att inte trilla baklänges över hunden och nästan sätta sig på honom, och framför allt inte om man har planerat att braka ner på en råttbur, en plastlåda, ett gäng ihopsurrade trädgrenar, en höhäck och en del andra prylar att inreda en fantasifull råttbur med. För det gör GALET ONT! Ett tips är också att inte göra det samtidigt som man har planerat in en mensvärk, magont, illamående och diverse andra krämpor. Jag har nu varit "soffliggandes" i stort sett konstant sedan ett dygn tillbaka. Att gå, resa och sätta sig, lägga sig och you name it är en riktig plåga. Även något så litet som en smygarfis ger ifrån sig dödliga smärtor. Det känns som att en stor knöl har växt ut från svanskotan. Om det inte lägger sig under helgen så får en väl söka hjälp. Jag vill att allt ont ska sluta, det är inget kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0