Sex, kärlek och Aspergers Syndrom

En bok som jag verkligen kan rekommendera för den som bryr sig det minsta om omvärlden. I vanliga fall skulle jag rekommendera den till dem som vill lära sig att förstå mig bättre men nu har jag börjat inse att det gör själva fan vilket som. Folk med diagnoser, alltså inte bara jag, har rätt till att bli korrekt förstådda och bemötta, för att inte nämna bli respekterade som individer istället för en belastning och problematik för samhället. Alltså, "Sex, kärlek och Aspergers syndrom", en stor kunskapskälla och ett måste för människan med ett mjukare hjärta än sten.

Meddelat kattstallet om att jag tänker ta ett uppehåll fram tills efter jul eller tills dess att jag mår bättre. Det var som tur var helt okej för dem och de hälsade att jag skulle friska på mig och ta hand om mig. Det säger jag tack för.

Ny lägenhetsvisning den 17 november. Men hoppas ändå att jag kan få den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0