Bloggdesign

Jag har med hjälp av en annan blogg försökt klura ut hur jag skulle kunna försöka mig på att göra en egen design till bloggen. Något som tyvärr inte har gått så värst bra. Jag skulle väl kunna klura ut var jag ska klistra in de nya koderna, men jag har inte en susning om vad som ska tas bort och vad som ska läggas till. Det var en bra förklaring men på egen hand kommer jag nog inte att komma så långt.
Att försöka pussla ihop en egen header eller i alla fall en bild får nog bli det att försöka sig på. Men för att lyckas med det kan det ju underlätta att ha photoshop. Laddade ner en fil, men hur tusan jag ska få det till ett fungerande program vette gudarna. Det får väl bli någon gång i framtiden när allt vill klaffa. Annars får jag ta och önska mig en webdesignare i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0