Fecke

... som syrran skulle säga. Förklaring kommer.

Nu är Timmen nyklippt och fin och alldeles för söt. Jag tänkte fixa fram lite före och efter-bilder, men det får bli lite senare.

För nu är det partaj på g. Eller fecke som syrran skulle säga. Är det över huvud taget någon som känner till att fecke skulle vara ett slang för fest? Då tror jag att jag föredrar partaj.

Och vilken jävla brakfest det kommer att bli! Hela en person kommer. Ziggyziggyliten. Stan ville egentligen komma men jag blir helt enkelt för illamående av att se hans diarrébruna kostym. Han VÄGRAR att gå ut utan den. Jag har försökt att tvinga på honom ett nattlinne och allt möjligt som gör honom lite mer mänsklig och inbjudande, men det är stört omöjligt. Då är det lättare att tämja en bålgeting! Men ja, han blev sur över det med kostymen så han blev kvar hemma istället och då får han väl bli det.

Fifan vad här kommer att röjas. Virgin Cuba Libre för hela jävla slanten, glas kommer att rulla och ögon kommer tappa fästet. Ja, jag vet vad du tycker, men här ska fanimej släppas loss!

Nej, om en skulle ta och klä sig kanske? Men till det vill jag ha lite Tabita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0