Saker under min hud

Det blev inget kattstall idag. Kom hem vid nio imorse. La mig i soffan direkt för att lugna magen som inte kändes så bra. När jag vaknade strax innan tolv gjorde den fortfarande ont. Ondare. Det gjorde ont att stå, ont att gå. Ute på promenaden började det göra ont i bröstet. Och halsen. Som om någon hade gett mig ett kraftigt slag. Sen kom ett illamående som har gått i vågor sen dess. Jag har legat hela dagen och inte mått så där kalasbra. Vid några tillfällen var jag säker på att jag kände rörelser i magen till och med. Och tillsammans med de senaste veckornas återkommande illamående...

Jag har fått tillbaka mitt intresse för reptiler. Och återupptäckt hur coola axolotler är! Något roligt i dagens magplågor i alla fall. Är magen bättre imorgon så kommer jag att kunna unna mig någon eller några timmar på stan och införskaffa lite prylar. Jag hoppas att magen blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0