Äckel

Möter mig själv i spegelbilden. Avskyr det jag ser. Fett och äckel. Ful. Skabbig. Vill aldrig mera äta igen. Önskar att jag hade konditionen till att sticka ut och springa flera mil. En frisk kropp som tillåter flera timmar om dagen på gym. Bara bli av med allt äckel.
Groggat tillsammans med medicinen de senaste kvällarna. Borde inte, men vad spelar det för roll? Har ingen kvar längre. Jag och Tim nu. Har ont i kroppen. Kring gallan och magen. Orkar inte göra något åt det. Helt slut.
En maskin tvättad igår, invikt idag. Storrengöring av burar, råttgrejer och råttrum/garderob. Inredningen ligger i blöt. En överdel färdigskurad, de andra står och "luckras upp" ute i regnet. Det får räcka. För nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0