Head against that mountain

Jag har varit rätt låg den här veckan. Framför allt på kvällarna. I onsdags trodde jag på allvar att det var min sista kväll vid liv. Kan inte förklara varför, det var bara en känsla som trillade ner över mig. Idag har jag fått tillbaka lite ork och livsglädje. Tog en lite längre morgonrunda, åt frukost (!), läst ett tag och nu har jag just svängt ihop en kladdkaka. Tänkte ta och vila en stund nu för att orka med lite längre promenader och kvällen. Bortbjuden till gammelmoster på pensionärsfirande, och innan dess kommer mamma förbi och hjälper mig med att kolla upp om jag får använda gymet och simhallen för Stockholms funktionshindrades riksförbund eller vad det kan tänkas heta. Var inne i onsdags och skulle höra mig för, men då hade ju självklart receptionen bara öppet på tisdagar, fredagar och lördagar. Nya försök idag och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0