Smartskaft

Okej, vem har varit i farten den här gången?! Blev nyss uppringd av en Niklas ifrån "dalatrakterna" med dolt nummer. Enligt honom var det länge sedan vi pratade sist, vi har antagligen fått kontakt över nätet men han vet inte och sånt bubbel. När jag frågar vad jag heter på hans telefon så får jag svaret "bara ditt namn och Bromma". Vad heter jag undrar jag då för att få reda på mer information. "Du svarade ju med det!" Och här har vi beviset på att ett klantarsel är i farten, jag svarar nämligen aldrig med mitt namn. Aldrig. Efter ett skrattande nej från min sida klickar det i örat. Klantpelle har insett sitt misstag.

Det som är ännu lite lustigare är att i förra veckan ringde en Micke från dolt med exakt samma innebörd eller vad man vill kalla det. Jag är rätt säker på att det är samma person. Kanske samma pulver som terroriserade mig för några år sedan med att ringa dolda videosamtal och visa kuken. Vad är i görningen? Och av vem? Samma nisse som läckte ut med min Facebooksida till Hards "fanclub"? Och vem i hela glödheta är Nakencrille Exhib?

Nu vill jag inte vara den som är den, men jag är inte direkt rätt person att ge sig på på ett sånt sätt. Inte alls faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Nakencrille Exhib

Vad skulle "Nakencrille Exhib" ha gjort menar du?

2013-09-16 @ 03:13:15

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0