Urk

Det är ingen höjdardag idag. Börjar ruttna en hel del nu. Bajsväder ute, genomblöta kängor, huvudvärk, dåliga ögon och är äcklig som skabb. Blä. Nu är jag absolut inte den som borde klaga, det har jag inte gjort mig förtjänt av,men urk, jag vill bara dra något gammalt över mig.

Är visserligen bjuden hem till mamma på mat och snart kommer pappa över och ska försöka blåsa liv i Ingalill, så förhoppningsvis kan jag ta hand om min egna tvätt från och med ikväll.

Jag saknar Jakob. Försöker intala mig att det inte gör något att han inte har hört av sig, men jag känner mig faktiskt lite små-depp över det. Har dock lyckats hålla mig i skinnet och bara skickat ett sms (!).
Och nu är det förresten bara Sids nummer som är raderat, och jag har gått ifrån alla kalla dig för ditt nick till ditt fulla namn. Emil hette alltid Corai, men det ger dig nog inga större fjärilar i magen. Önskar något så in i vassen att du vill fortsätta stå vid min sida. Hoppas hoppas.

På tal om inget, jag vill ha en läsplatta. Så att jag kan läsa fanfics i sängen som Stan sa. Börjar bli jobbigt att göra allt över iphonen, ögonen gillar inte det. Hittat en del bloggar som jag skulle vilja börja läsa, kan vara lite lättare med en större skärm då. Datorn lär väl ligga i delar ett bra tag till innan jag tar mig i kragen och kopplar ihop fanskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0