Upprörd

För att använda tjusiga ord så är jag uppriktigt sagt bestört bara av tanken på att det finns någon som har läckt ut om vem jag är, mitt fulla namn och utseende, för medlemmarna på Hards Facebooksida. Att sedan inse att det redan har hänt gör mig inte mindre bestört. Någon av de få personer som vet om att jag tidigare har suttit på Hard.nu har kommit över mitt lösenord och gjort mig till medlem på deras Facebooksida. Så att både hela min umgängeskrets kan se det, och, inte minst, givit de många perversa gubbjävlarna tillgång till vem jag är. Nu har jag visserligen varit klok att inte lägga ut någon personlig information om mig själv, men det är ändå jävligt obehagligt. Om det är samma person som hackade mitt fb-konto i somras vet jag inte. Jag vill inte peka ut någon, även om jag är medveten om att jag på ett sätt redan har det, men oavsett vem det är så har den personen verkligen skitit i det blå skåpet. För de av er, vilka ni nu är, om ni ens är några, som vet om min bakgrund, så antar jag att ni är medvetna om hur pass galet det är skulle kunna gå om det gör det. För att förtydliga; pervers gubbe får tillgång till namn och information om klart labil tjej med låg självkänsla med svårigheter att agera i försvar vid riskabla situationer. Så du, vem du än är, vad du än har för bakomliggande tankar - det gör ingen skillnad om du har mer kanel i bullarna, det här är ingen lek.

Igår bröt jag ihop. Så om jag drar mig undan, verkar bitter eller orolig eller dylikt, nu vet ni varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Identifikation:
Kom ihåg mig?

Postadress: (publiceras ej)

Ort/Bostad:

Tala!

Trackback
RSS 2.0